- Menu przedmiotowe
- Nabory i konkursy na wolne stanowiska
- Nabór na wolne stanowiska
Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
Sekretarza Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja
5) staż pracy minimum 2 lata (mile widziany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego
6) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
7) znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 115, poz. 728)
- ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008r. Nr 14, poz. 92)
- rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r.
w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (Dz. U. Nr
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2002r. Nr 142,
2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność współdziałania z ludźmi,
2) staranność, rzetelność, obowiązkowość, komunikatywność, samodzielność,
3) zdolności organizacyjne
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) wydawanie druków wniosków o ubieganie się o stopień niepełnosprawności
2) przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do orzeczenia o niepełnosprawności
3) rejestrowanie dokumentacji i przedkładanie zespołowi do orzekania o niepełnosprawności
4. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny (z wnioskiem o zatrudnienie) ,
2) życiorys - CV wraz z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,,
3) kserokopie świadectw pracy (bieżące zatrudnienie potwierdzone zaświadczeniem),
4) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 55a, lub pocztą na adres 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 55a z dopiskiem „Nabór na stanowisko „Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 lipca 2009r
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
mgr Krystyna Wilisowska
Podmiot udostępniający: | PCPR Prudnik |
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: | mgr Krystyna Wilisowska |
Data wytworzenia: | 13 lipca 2009 |