Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności

OGŁOSZENIE O NABORZE 
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
Kierownik Powiatowego 
Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 

Sekretarza Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności

na 1/4 etatu - (0,25 etatu)

 

 
 

1.      Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,

2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja

5) staż pracy minimum 2 lata (mile widziany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego

6) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych

7) znajomość przepisów:

   - ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 115, poz. 728)

   - ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz          

      zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008r. Nr 14, poz. 92)

   - rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r.

     w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (Dz. U. Nr

     139, poz. 1328)

   - ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2002r. Nr 142,

     poz. 1592 z późn. zm.)  
 

2.      Wymagania dodatkowe:

1)      umiejętność współdziałania z ludźmi,

2)      staranność, rzetelność, obowiązkowość, komunikatywność, samodzielność,

3)      zdolności organizacyjne

 

3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) wydawanie druków wniosków o ubieganie się o stopień niepełnosprawności

2) przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do orzeczenia o niepełnosprawności

3) rejestrowanie dokumentacji i przedkładanie zespołowi do orzekania o niepełnosprawności 

 

4.      Wymagane dokumenty:

1)      list motywacyjny (z wnioskiem o zatrudnienie) ,

2)      życiorys - CV wraz z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,,

3)      kserokopie świadectw pracy (bieżące zatrudnienie potwierdzone zaświadczeniem),

4)      kserokopie świadectw i   dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

5)      kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,

6)      oryginał kwestionariusza osobowego,

7)      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych

8)      oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 55a,    lub pocztą na adres 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 55a z dopiskiem „Nabór na stanowisko „Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności”  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24 lipca 2009r

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie PCPR
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy  dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)

 
 
Kierownik

mgr Krystyna Wilisowska

 

 

 

Podmiot udostępniający: PCPR Prudnik
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: mgr Krystyna Wilisowska
Data wytworzenia: 13 lipca 2009