Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności - NOWE

 OGŁOSZENIE O NABORZE 

NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 
Kierownik Powiatowego 
Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 
Sekretarza Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
na ½  etatu - (0,5 etatu)
 
 
 
1.      Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo lub administracja
5) staż pracy minimum 2 lata (mile widziany staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego)
6) znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
7) znajomość przepisów:
     - ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 115, poz. 728)
     - ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrud-
      nianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2008r. Nr 14, poz. 92)
     - rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003r.
     w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności (Dz. U. Nr
     139, poz. 1328)
     - ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2002r. Nr 142,
     poz. 1592 z późn. zm.)  
 
2.      Wymagania dodatkowe
1) umiejętność współdziałania z ludźmi,
2) staranność, rzetelność, obowiązkowość, komunikatywność, samodzielność
3) zdolności organizacyjne
 
3.      Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) wydawanie druków wniosków o ubieganie się o stopień niepełnosprawności
2) przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do orzeczenia o niepełnosprawności
3) rejestrowanie dokumentacji i przedkładanie zespołowi do orzekania o niepełnosprawności
 
 
4.      Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny (z wnioskiem o zatrudnienie) ,
2) życiorys - CV wraz z informacją o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,,
3) kserokopie świadectw pracy (bieżące zatrudnienie potwierdzone zaświadczeniem),
4) kserokopie świadectw i   dyplomów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
6) oryginał kwestionariusza osobowego,
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Prudniku 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 55a, lub pocztą na adres 48-200 Prudnik, ul. Kościuszki 55a z dopiskiem „Nabór na stanowisko „Sekretarz Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności”  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 września 2009r
 
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej 
www.pcpr-prudnik.biuletyn.info.pl  oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie PCPR w Prudniku.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej)
powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych 
do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych   
(Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926) oraz ustawą z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)
 
    
Kierownik

mgr Krystyna Wilisowska

 
Podmiot udostępniający: PCPR Prudnik
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: mgr Krystyna Wilisowska
Data wytworzenia: 26 sierpnia 2009